This is why my life feels so hard..

<big> Alla har vi något i vårt liv som får oss att må mindre bra, eller väldigt dåligt.
Min största orsak är mina föräldrar.
Och just nu, bråkar mina föräldrar så mycket att dom slagit sönder saker, dom skriker & jag orkar inte lyssna.
Ingenting kan hjälpa mig just nu. Min pojkvän är upptagen, musiken är inte hög nog för att inte kunna höra dom.
Jag vet inte vad jag ska göra, jag vill bort från huset, ut & bara försvinna..
Men jag vet inte om jag vågar. Jag vill inte komma tillbaka.
Vart ska jag ta vägen?
Jag är trött på att lida,
ni förstör inte bara för er själva.
Ni förstör enormt mycket för era barn också,
men det skiter ni fullständigt i.
____________________________________________________________
För ett tag sedan sa jag till mamma att jag vill inte höra dom bråka igen, hon sa att nästa gång dom bråkar skulle dom gå ut, eller gå in i något rum.
Men hon lyssnar inte, & jag vet varför.
Vi betyder inte mycket för dom,
Jag vet om det.
& det är hemskt.
</big>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0