En Obehaglig klump i magen..

-
Så mycket som har hänt med dig.. Är det verkligen ditt riktiga jag?
Har du varit rädd att visa vem du är, eller har du bara förändrats eller glömt bort vem du är?
Jag saknar verkligen min gamla älskling.. Den som ringde mig helt random, som aldrig skrek på mig över små saker, den som låg vaken tills jag hade somnat, den som tog hand om mig när jag mådde dåligt.. Den som inte kollade på andra tjejer, utan bara på mig.. Det finns så många andra som hade velat ha mig, det säger alla.
Borde du inte ta det åt dig, och bry dig lite mer om vad som finns runt omkring mig och inte bara dig själv..?
Du frågar aldrig om mitt liv..

Kommentarer
Postat av: EmmaLanka

älskar dig <3

2010-09-11 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0