tråkigt.

Om din pojk-/flickvän:

Du är tillsammans med? - Robin Pettersson
Hur gammal är han/hon? - 18 år
När fyller han/hon år? - 27 Oktober
Vart bor han/hon? - Skåne
Vad heter gatan? - Ausåsvägen .. någonting? xd
Ögonfärg? - Blåa ;*
Har han/hon piercat sig någon gång? - Nej :d
Har han/hon druckit? - Yes ;o
Han han/hon rökt? - Rökt? Röker**
Vad har han/hon för färg på rummet? - Just nu ingen, haha. Han håller på att renovera :)
Har han/hon några syskon? - 3 brödrar.
Om ja, vad heter dom? - Marcus, Tobias och Kristoffer.
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - Typ åka utomlands, festa och köpa en massa xd
Har han/hon någon fobi? - Inte vad jag vet
Är han/hon beroende av något då? - Snus? ;d
Är han/hon envis? - Ibland :(
Vad heter hans/hennes föräldrar? - Rose-Marie och Dan ;d
Vad gör han/hon på helgerna? - Festar eller är med mig xd

Beskriv honom/henne med två ord? - Helt underbar
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - Haha ja, han är typ den perfekta pappsen.




Dina tankar:
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - Dethär kan bli långt.. För att han bryr sig om mig, han ser mig på ett sätt som ingen annan gör, han förstår mig, helt underbar och världens bäste pojkvän ♥
Föll du för honom/henne direkt? - Ingen av oss tänkte att vi skulle bli tsm, men när jag väl fick lära känna honom så JA, jag dog typ.
Du älskar honom/henne? - Finns ingenting som jag älskar mer <3
Du har slagit honom/henne? - Nae, inte med meningen iallafall <3
Du har roligt med honom/henne? - Ohja!
Du skulle kunna bo med honom/henne? - Mer än gärna!
Du vet någonting om honom/henne? - Ja? xd
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - Haha, just nu ser det ut som om han har blivit misshandlad pga mina sugmärken (a)
Säg ett ord du känner för honom/henne? - Det går inte, helt seriöst ;o
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - Han har dagt hur mycket fint som helst, men typ att han inte vill ha någon annan än mig säger han rätt ofta och då blir jag glad! :D
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - Ansiktet såklart, där sitter allt <3



Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - Hihi ja, alltid <3
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - Verkligen inte, alla borde vara svartsjuka på mig, haha xd




Om er:
Hur träffades ni första gången? - På bussen har vi ju sett varann, sen tog han kontakt med mig på internet & sen träffades vi i Ängelholm och jag typ dog, ihi.
Bor ni långt ifrån varandra? - Vill jag inte påstå. :)
När blev ni tillsammans? - 7 Maj 2010
Hur länge har ni då varit tillsammans? - Snart 4 månader xd

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Inte mycket ;o
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - Typ olika, vi har samma humor.
Har ni sovit över hos varandra? - Haha, jag lite halvt bor hos honom, så ja xd.
Har ni bråkat någongång? - Ja ;(
Vem håller fjärrkontrollen? -  Han xd
Vad har ni gemensamt? - Det mesta
Har ni samma åsikter om saker? - Ja, iallafall av det vi hunnit disskutera xd
Planerar ni framtiden ihop? - ehehe, ja ;*
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - typ.. en vecka?
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - Ja!
Hur länge kommer vi vara tillsammans? - Länge till hoppas jag <3




Sista frågan:
Gillar du honom/henne? - Nae, Jag Älskar Honom.




Malin ♥ Robin, Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0